by

ΚατηγορίαΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Τελευταία Ημερομηνία 7 Οκτώβριος 2018 18:00
Τόπος Λ.Δημοκρατίας 335 - Λεωφ. Δημοκρατίας 335, Αλεξανδρούπολη 681 00, Ελλάδα
Τηλέφωνο2551028926
EmailΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ιστοσελίδαwww.ismo.gr

Το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο - Planetarium On The Go
στην Αλεξανδρούπολη

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Διαστήματος, το Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ερασιτεχνικής Αστρονομίας Θράκης (Σ.Ε.Α.Θ) και το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο - Planetarium On The Go διοργανώνουν ένα τετραήμερο προβολών στο Πλανητάριο - Πέμπτη 04/10 με Κυριακή 07/10 - στον χώρο του Ιστορικό Μουσείο Αλεξανδρούπολης.

Το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο Planetarium on the Go - μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα, μια ειδική ημιμόνιμη φορητή κατασκευή με καρέκλες για τους θεατές - ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα προσφέροντας στους θεατές μία μοναδική οπτικοακουστική διδακτική εμπειρία. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του είναι η ημισφαιρική οθόνη προβολής διαμέτρου 6 μέτρων και με επιφάνεια εμβαδού 57 τετραγωνικών μέτρων! Δείχνοντας τις συναρπαστικές ανακαλύψεις στην εξερεύνηση του διαστήματος, συμβάλει στην κατανόηση του κόσμου γύρω μας, ανοίγει τους ορίζοντες των θεατών, εμπνέει και εκπαιδεύει για όσα μας περιβάλλουν για την ίδια τη Γη και τη θέση μας στο σύμπαν.

Τα Πρωινά Πέμπτης 04/10 και Παρασκευής 05/10 οι προβολές αφορούν Σχολεία κατόπιν τηλεφωνικής κράτησης. Τιμή εισόδου ανά μαθητή 4,00€ για ομαδικές κρατήσεις σχολείων. Τηλέφωνο κρατήσεων Κώστας Σακκάς κιν. 6972208032

Τις υπόλοιπες ημέρες και ώρες ισχύει γενική είσοδος - τιμή εισόδου ανά προβολή 5,00€. Για κρατήσεις θέσεων επικοινωνήστε με το 6949416538 (Ανδρέας Αμανατίδης, ΣΕΑΘ) ή στείλτε μήνυμα στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ

19:50 - Από Τη Γη Στο Σύμπαν
20:30 - Ο Ήλιος - Το Ζωντανό μας Άστρο
21:00 - Όραση! Το ταξίδι του φωτός στο χώρο, το χρόνο και το νου
21:30 - Το Φάντασμα του Σύμπαντος: Η Αναζήτηση της Σκοτεινής Ύλης

Τα τρέιλερ και αναλυτικές περιγραφές των ταινιών θόλου εδώ:www.planetariumotg.gr/productions

Οι πλανηταριακές παραστάσεις που θα προβληθούν θα είναι:

1) Ο Ήλιος - Το ζωντανό μας άστρο
Ανακαλύψτε τα μυστικά του άστρου μας σε αυτή την πλανηταριακή παράσταση και απολαύστε εικόνες - όπως δεν τις έχετε δει ποτέ - από τη βίαιη επιφάνεια του Ήλιου στο επιβλητικό περιβάλλον του πλανητάριου.

2) Κατακτώντας τους Άλλους Πλανήτες
Η πλανηταριακή παράσταση "Κατακτώντας τους Άλλους Πλανήτες" περιγράφει με απλό και κατανοητό τρόπο, με εκπληκτικά οπτικά και πραγματικές λήψεις βίντεο, τους άλλους πλανήτες και τις ανθρώπινες προσπάθειες για την εξερεύνηση και κατάκτηση των πλησιέστερων στη Γη ουράνιων σωμάτων όπως η Σελήνη και ο πλανήτης Άρης.

3) Ο Μαγεμένος Ύφαλος - Kaluoka 'Hina
Η ταινία μας μεταφέρει στα βάθη της θάλασσας σε έναν κοραλλιογενή ύφαλο, ένα μοναδικό κόσμο, πολύχρωμο και ξένο, γεμάτο περιπέτειες και κίνδυνους, αινίγματα και μυστήρια, παλιούς θρύλους και μύθους... ένα κόσμο που κατοικείται από πλάσματα με χιούμορ και θάρρος, αξιαγάπητα και παράξενα, γοητευτικά και επικίνδυνα.

4) "Από τη Γη στο Σύμπαν"
Η παράσταση είναι ένα μοναδικό ταξίδι στο Σύμπαν. Μετά από μια σύντομη αναφορά στην Αστρονομία των Αρχαίων, μας ταξιδεύει στο Ηλιακό μας σύστημα, στα άστρα, τον Γαλαξία μας, στο Σύμπαν, όπως αυτά περιγράφονται από την σύγχρονη επιστήμη. Ο σκηνοθέτης χρησιμοποιεί κυρίως πραγματικές εικόνες, από τα μεγαλύτερα τηλεσκόπια του κόσμου. Το ταξίδι αυτό παρέχει στον θεατή μια ολοκληρωμένη εικόνα του αστρονομικού Σύμπαντος, με τρόπο απλό, εντυπωσιακό και αφηγηματικό. Δεν είναι τυχαίο που συμμετείχε σε πάνω από είκοσι φεστιβάλ ταινιών θόλου, προβάλλεται σε περισσότερα από 700 πλανητάρια σε ολόκληρο τον κόσμο και έχει μεταφραστεί σε 24 γλώσσες.

5) Το Φάντασμα του Σύμπαντος: Η Αναζήτηση της σκοτεινής ύλης
"Το Φάντασμα του Σύμπαντος" είναι μια ταινία θόλου που παρουσιάζει τη συναρπαστική εξερεύνηση της σκοτεινής ύλης, από το Big Bang έως την προσδοκώμενη ανακάλυψη της, στο Large Hadron Collider.

6) ΟΡΑΣΗ! - Το ταξίδι του φωτός στο χώρο, το χρόνο και το νου
Ταξιδέψτε πάνω σε ένα φωτόνιο, από τα πέρατα του γαλαξία στο μάτι και το μυαλό σας και βιώστε το πως βλέπουμε. Η ταινία θόλου "ΟΡΑΣΗ!" ακολουθεί τη δημιουργία και το ταξίδι ενός φωτονίου, από τον πυρήνα ενός άστρου του γαλαξία μέχρι το μάτι ενός παρατηρητή. Ο θεατής ακολουθεί το φωτόνιο μέσα στο μάτι ενός νεαρού κοριτσιού, μαθαίνοντας τις δομές του ματιού και τη λειτουργία τους, πριν ταξιδέψει μέσω του οπτικού νεύρου στον εγκέφαλο.

Όλες οι ημερομηνίες